bljnoorwegen.reismee.nl

Zweten geblazen...

Na drie weken bijna iedere dag met de auto op stap, hebben we ervoor gekozen om vandaag lekker de hele dag bij ons huisje te blijven. Nou ja huisje… we zitten in een houten chalet met slaapplaats voor 11 personen! Heerlijk al die ruimte, wel een beetje jammer voor de eindschoonmaak die we zelf moeten verzorgen.

Er scheen een heerlijk zonnetje, dus we konden lekker op ons terras zitten en Jasper de boel laten verkennen. Steentjes en dennenappeltjes genoeg om mee te spelen. Het rustig zitten kon alleen om en om plaatsvinden, aangezien we hier een terras zonder omheining hebben en het lopen van Jasper steeds beter en sneller gaat. In een onbewaakt moment (van maximaal 3 seconden) stond hij vandaag zelfs al halverwege de trap. Het angstzweet brak ons uit. Goed opletten dus! Tijdens Jaspers middagslaapje konden we wel allebei lekker neerploffen met een wijntje en een zak chips.

’s Avonds bleek Jasper aan het spelen op het houten terras een vervelend souvenirtje overgehouden te hebben. Meerdere splinters in zijn handjes en 1 in zijn voet, die we er niet uit kregen door al het gespartel van Jasper. Hopelijk komen ze er vanzelf uit. Hij leek er in ieder geval geen last van te hebben.

Als afsluiter van ons ontspannen dagje, gingen we nog even in de sauna. Hiervoor hoefden we niet weg, want naast 11 slaapplaatsen beschikt dit huisje ook over een eigen sauna. Op en top ontspannen (voor Bas).

Linda

Grappig, die foto van Jasper lopend en jullie op luie stoelen. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Bas?